Wydział Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach informuje wszystkich mieszkańców Gminy Czechowice-Dziedzice zainteresowanych wzięciem udziału w naborze oraz realizacji projektu grantowego pn. „Program poprawy jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice”, iż dnia 1 lutego br. o godzinie 16.30 w sali 305 Urzędu Miejskiego przy Placu Jana Pawła II 1 odbędzie się spotkanie informacyjne dla mieszkańców (Lokalizacja spotkania - mapa). Podczas spotkania zostaną przekazane Państwu informacje w jaki sposób wypełniać deklarację udziału w Projekcie wraz z pozostałymi dokumentami wymaganymi w ramach naboru.

Dodatkowo informujemy, iż kolejne spotkanie dla mieszkańców odbędzie się dnia 13 lutego br. o godzinie 16.00 w sali kinowej Miejskiego Domu Kultury przy ul. Niepodległości 42 w Czechowicach-Dziedzicach (Lokalizacja spotkania-mapa).

Jedocześnie przypominamy, że złożenie deklaracji udziału w programie umożliwi Gminie Czechowice-Dziedzice przygotowanie wniosku o dofinansowanie dla mieszkańców zakupu instalacji fotowoltaicznych, instalacji solarnych, instalacji pomp ciepła i kotłów na pelet,w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Wyniki naboru i informację o pozyskaniu dla Państwa środków unijnych poznamy najwcześniej we wrześniu 2018 r.

Zatem zachęcamy Państwa do zapoznania się z dokumentacją zgłoszeniową, która została udostępniona na stronie Urzędu Miejskiego w dniu 19 stycznia br.

Więcej szczegółów tutaj.